DOGGYBOY 1 & 2

De här bilderna är baserade på fotografier av nakenmodeller som jag hittade via Googles sökmotor och de visade sig vara från bögporrsidan Doggyboys.com. Jag vill inte påstå att jag hade några pretentiösa avsikter med det jag gjorde, men jag tyckte att själva fotografierna hade något speciellt och liksom ledsamt över sig. Det syntes tydligt - vill jag i alla fall inbilla mig - att modellen (som är samma på båda bilder) inte riktigt kände sig bekväm med situationen, vilket jag antar förklarar dessa två mindre erotiska utan snarare märkliga poser.

För övrigt känner jag att jag ofta fokuserar för mycket på ansikten när jag sysslar med sånt här. Tanken var att jag inte skulle göra det den här gången, men ändå var det ansiktena som blev fokus för mitt pillande. Även om det resulterade i att man inte såg så mycket av dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar