INFLYTTNINGSDEKORATION


In English:
These pictures were made soon after I moved away from my parents. They aren't exactly made by me, as they use large portions of other peoples drawings / paintings, and as I do not own the rights to other peoples drawings / paintings they are not for sale. I only made them because I wanted something to put on my walls, as they were quite empty at the time, and was in a hurry to do it.

In Swedish:
Det här är fyra bilder gjorde jag strax efter att jag flyttat in i min första egna lägenhet. De komponerades med hjälp av saker jag hittade på nätet eller gamla foton jag tagit själv, och använder sig av text eftersom jag ville ge dem en känsla av gamla film- eller konsertposters.

Meningen var att de endast skulle tryckas upp i A3-format för att jag skulle ha något enkelt att täcka upp de tomma väggarna med. Det visade sig dock vara lite för dyrt med både upptryckning och inramning, så jag har bara hunnit trycka upp 2 av dessa bilder...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar