INFÖDING I STAD

In English
This is a really sloppy picture I did when I couldn't sleep one night, and at first I was so unhappy with it I almost didn't post it here. Then it turned out an old friend of mine really liked it and wanted a copy, so I did some alterations and was a bit more  happy with it.
Something worth noting is that the "root" attached to one of the characters legs really is a map of the roads in central San Fransisco (at least I think it was San Fransisco but it might have been some other place).

På Svenska:
En ganska slarvig bild som jag gjorde under en sömnlös natt och till en början inte var särskilt nöjd med. Sedan visade det sig att en gammal vän till mig gillade den och ville ha en kopia. Så jag gjorde ett par ändringar och blev en aning mer nöjd.
Något som kan vara värt att notera är att "roten" som sitter fast vid karaktärens ena ben egentligen är en karta över vägnätverket i San Francisco (om jag inte minns fel, jag är faktiskt lite osäker på vilken stad det var, nu när jag tänker efter).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar