MORS DAG


















In English:
A few days before mothers day I Finished and printed this picture in A4-size with my fathers photoprinter. It was a present for my beloved mother, and when I gave it to her she seemed to like it - even though she later admitted being a bit horrified, as she thought the string acompanying the pair of sleeping baby twins appearing out of the shell was a extremely long penis (appearently she does not know that slug's genitals are placed near the head and not the shell, and that this string is actually feces).
This was the first time I used a tablet for drawing on my computer, which was a gift from my mother (http://www.wacom.com/en/Products/BambooTablets/BambooPenandTouch.aspx). Which means that without my dear, sweet mother I wouldn't be posting these awesome pictures! Thanks Mom!

På Svenska:
Lagom till mors dag gjorde jag klart och tryckte upp den här bilden i A4-format med min pappas skrivare. Den var en present till min kära mamma, och när jag gav den till henne verkade hon gilla den - även om hon senare erkände att hon blivit en aning förfärad då hon trodde att det var en lång snopp som tränger ut ur snäckan tillsammans med de sovande tvillingarna (alla som kan något om sniglar vet dock att det är en bajssträng, då sniglars könsorgan sitter nära huvudet och inte i närheten av skalet).
Det här var även första gången jag använde mitt digitala ritbord, som min moder betalat (http://www.wacom.com/en/Products/BambooTablets/BambooPenandTouch.aspx). Så utan henne hade jag inte haft särskilt många bilder i den här bloggen. Tack Mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar